perjantai 2. huhtikuuta 2010

Rutiinit hukassa

Niinhän siinä sitten kävi, että reissussa tuli pistettyä suuhun kaikenmoista moskaa, mikä ei todellakaan ole missään tapauksessa hyväksi minulle. Söin koko ajan ravintolassa ja aina ei ollut mahdollisuutta valita mitään vähähiilarista. Usein otin kyllä salaattia, mikä on hyvä, mutta ei nää mun kilot minnekään lähde tollasella menolla.

Nyt kotiin palattuani en ole saanut syömisiin mitään järkeä. Leipää ja pastaa ja sipsiä on taas uponnut. Mua vituttaa aivan sairaasti tämä oma saamattomuuteni. Tiedän tasan tarkkaan miten ja mitä mun pitäisi syödä, mut silti tungen sisääni kaikkea inhaa mönjää. Olen polttanut tupakkaakin ihan sairaan paljon. Eilen aamulla taas päätin, etten polta, mutta kuinkas ollakaan kävin päivällä hermostuksissani ostamassa askin ja se oli illan päätteeksi tyhjä.

Mun terveellistä syömistä haittaa näin lomalla se, ettei ole mitään rutiineja. Saatan olla aamupäivän kokonaan syömättä ja sit kun se nälkä iskee, saatan tunkea sisääni mitä vaan. Ongelma on myös se, että keittiössä on remonttimiehet, joten en voi mennä sinne nytkään aamupalalle. Odottelen, että saisin itseni liikkeelle ja käyn varmaan hakemassa lounaspatongin tai salaatin jostain. Iltapäivällä suuntaan taas salille. Ehkä tää rytmi taas tästä paremmaksi muuttuu.

1 kommentti:

  1. Mulla ainakin lomalla ja vapailla menee unirytmit aivan sekaisin ja tietysti siitä johtuen ruoka-ajat on mitä on. Sipsejä ym.. harvemmin syön kun niistä tulee huono olo mutta välillä tulee esimerkiksi leipää syötyä liikaa kun ei jaksa hirveästi mitään ruokaa laittaa.

    Jos satun heräämään aamulla aikaisin, harvemmin jaksaa mitään aamupalaa syödä mutta kahvia kuluu sitten jonkun verran ja vasta illalla alkaa syödä. En ole oikein koskaan osannut aamupalaa syödä. Töissä kun on niin silloin mulla tulee ainakin kahvia juotua vähemmän (töissä ehkä se pari kuppia) ja ruoka-ajat on melko säännölliset.

    VastaaPoista