perjantai 29. tammikuuta 2010

Chilling

Tänään on ollu vähän chillimpi päivä, ja koska olen illalla menossa ulos, tiedän, että kalorirajat paukkuu ihan kympillä, joten en ole jaksanut nipottaa syömisissäkään. Pöljä logiikka, olisihan toki pitänyt nipottaa entistä enemmän. Mutta toisaalta tiedän, että jos olen syönyt päivällä huonosti, niin baarissa tulee todella huono olo.

Aamulla kävin kuitenkin salilla ja tein ekaa kertaa mun saliohjelman. Se oli hiukan tylsä, mutta yritän nyt pian tehdä ne kymmenen kertaa, niin saisin jonkun mielenkiintoisemman ohjelman.

Syömiset on olleet suunnilleen tälläiset:

  • Aamupala: kaurapuuro hillolla, rasvaton jugurtti, lasi maitoa
  • Treenin jälkeen myslipatukka
  • Lounas: kasvispihvi ja salaattia, lasi maitoa
  • Välipala: kahvi ja pieni leivos
Illalla olen menossa vielä ravintolaan syömään, joten ihan liikaa kertyy kaloreita, mutta kertyköön. Sosiaalista elämääni en kuitenkaan ala supistamaan. Laihistelen sit niinä päivinä kun olen yksin ja rauhassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti